Shipping Location
want to check?
GO to loginyou can order.












Glass food container The Cube 6 Capacities
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.
CELEBRATE REUNIFICATION DAY - DEALS YOU CAN'T MISS!
Grab Hot Voucher - Sales up to 50% - See details now
Discount coupons 200,000 VND (for order over 1,200,000 VND) and Gift for new members!
Sign up HERE
✔️ LocknLock authentic product
✔️ 07 days return, 2 years warranty (Applied for some product categories)
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.
ADDED TO CART
Details Section (Product detail information)
Cảnh báo
1. CẢNH BÁO KHI SỬ DỤNG TRONG LÒ VI SÓNG/LÒ NƯỚNG
- Phần thân hộp được làm bằng thủy tinh chịu nhiệt, có thể sử dụng an toàn khi hâm nóng thức ăn trong lò vi sóng và lò nướng.
- Không nên làm nóng hộp rỗng trong lò vi sóng hoặc lò nướng.
- Sau khi hâm nóng hộp thức ăn trong lò vi sóng hoặc lò nướng, hãy cẩn thận khi lấy hộp ra vì thủy tinh có thể rất nóng.
- Không nên hâm nóng nóng thực phẩm dầu mỡ quá lâu trong lò vi sóng.
- Khi thủy tinh còn nóng, không nên lau bằng khăn ướt hoặc đặt nó vào nơi ẩm ướt vì có thể gây nứt/vỡ do chênh lệch nhiệt độ chịu được của thủy tinh.
- Hãy sử dụng găng tay lò nướng/bếp khi lấy hộp thủy tinh ra khỏi lò vi sóng hoặc lò nướng, vì bề mặt hũ thủy tinh có thể rất nóng.
- Không nên sử dụng hộp thủy tinh bọc màng nhôm trong lò vi sóng.
2. CẢNH BÁO KHI SỬ DỤNG TRONG TỦ LẠNH
- Khi bảo quản thực phẩm trong tủ đông, thể tích của thực phẩm sẽ tăng lên khi bị đông cứng khiến hộp có thể bị hỏng, vì vậy chỉ đổ đầy thực phẩm khoảng 80% hộp khi muốn để vào ngăn lạnh/ ngăn đông.
- Tránh lưu trữ thực phẩm có nhiều nước trong tủ đông như Cháo, Canh, Nước Sốt, Sữa, Nước trái cây, Cà ri, v.v.
3. CẢNH BÁO & AN TOÀN KHI SỬ DỤNG
- Sử dụng cẩn thận vì tác động mạnh lên sản phẩm có thể làm cho sản phẩm bị vỡ và gây thương tích.
- Sử dụng miếng cọ rửa bằng nhôm có thể làm xước hộp thủy tinh.
- Thủy tinh có viền bị nứt dễ bị vỡ nếu va đập nhẹ.
- Không sử dụng chất tẩy mạnh hoặc búi sắt để vệ sinh sản phẩm, vết trầy xước trên bề mặt thủy tinh có thể làm hỏng sản phẩm, hãy rửa bằng miếng bọt biển mềm.
- Tránh va đập và chà xát muỗng hoặc bất kỳ vật liệu cứng nào lên sản phẩm.
- Vui lòng đặt một lớp giấy (chẳng hạn như giấy ăn) giữa các hộp thủy tinh khi cất trữ chúng vào tủ.
- Vui lòng lưu ý những cảnh báo sử dụng trước khi sử dụng dùng.
Reviews Section
RATINGS & REVIEWS (0)
Satisfaction
Share your thoughts. Be the FIRST REVIEWER!
Khả năng kín
Đa dạng
Khả năng lưu trữ
Q&A Section
Product Q&A
View more + Section (product inforamtion, delivery, refund/exchange etc)
- Shipping area: Nationwide
- Shipping fee: đ35,000 ~ đ200,000
- Delivery time: 3 - 7 days If the delivery address is in a remote area, you may incur additional shipping charges.
- We will deliver the goods after confirming payment from you. However, delivery time may be delayed depending on the type of product.
1. Scope of application:
- Products damaged bonded during transportation
- Product manufacturer defect (Not working, improper operation, missing accessories)
2. Condition:
- Within 7 days after receiving the product successfully, please contact Lock & Lock customer service for assistance in resolving complaints if the product has problems. At the same time, please provide evidence that the problem of the product comes from the seller.
- Lock & Lock encourages you to please record videos or take photos when opening product. If there is no video or photo proving that the problem of the product originates from the seller, Lock & Lock will refuse to solve the problem related to appearance, lack of accessories.
*Note: In addition to the scope of application of the above innovation, the product does not have any other signs of damage and must be full and intact containers and components included.
3. Requirements for returned products (Replacement):
- In order to limit the risks arising from the return of products, please note that it is necessary to pack the returned product and send the returned product including all accessories, warranty card (if any) and the product must be in the same condition as when receiving the goods.
- Please take a video or photo of the status of the package before sending it to the shipping unit as proof of collation/complaint later. Lock & lock will notify you of the need to provide videos or photographs on a case-by-case basis.
1. Scope of refund and return:
- Products is damaged during transportation
- The Seller delivers the wrong Product to the Buyer (e.g. wrong product, wrong size, wrong color, etc.)
- The product you receive is significantly different in design and features from the information provided by Lock & Lock in the product description (Note: Some product details or packaging may change from shipment to shipment will not be covered by this refund and return policy.)
2. Condition of application:
- Within 7 days after receiving the product successfully, please contact to Lock & Lock customer service for assistance in resolving complaints if the product has problems. At the same time, please provide evidence that the problem of the product comes from the seller.
- Lock & Lock encourages customers to record videos or take photos when opening product. If there is no video or photo proving that the problem of the product originates from the seller, Lock & Lock will refuse to solve the problem related to appearance, lack of accessories.
*Note: In addition to the scope of refund and return application mentioned above, the product has no any other signs of damage and must be full and intact containers and components.
3. Requirements for returned products (refund and return):
- In order to limit the risks arising from the return of products, please note that it is necessary to pack the returned product and send the returned product including all accessories, warranty card (if any) and the product must be in the same condition as when receiving the goods.
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.